fredag 25 december 2009

Sverige

Hem ljuva hem!
Åh vad jag älskar mitt rum, mina saker, min Siri och fina, fina Sverige, dess jul och friska luft.
Det känns nästan otacksamt att säga så när man fått vara i solen en hel vecka utan några måsten.

Vi har haft en jättehärlig resa med mycket sol och en hel del dopp i det turkost och helt kristallklara röda-havet.
Visst har jag blivit brun igen och en blond lin-tott men, tanken har varit en hel del i Sverige.

Jag vilar upp mig i dag denna juldag och myser med Siri som jag saknat så.
Blev sjuker där nere som många så lätt blir. Näst sista dan som tur var, men att sitta på ett plan i 6h och vara sjuk är ingen hit kan jag milt säga.

Men jag ska inte klaga, det är en utmärkt dag att bli frisk på.
Julens TV är toppen och ute regnar det.

Jag hoppas att ni haft en jätte fin och härlig jul och får den bästa fortsättning!

1 kommentar:

Anonym sa...

RING MIG. SIS