tisdag 15 december 2009

En Milstolpe I Det Blå

Nu är det exakt två dagar kvar tills jag får hälsa på solen igen. Garanterat.
Ni kanske får hälsa på snön och den missar ju jag, i alla fall för ett tag.
Egypten väntar.
Det blir början på mitt sista skol-jullov. Man behöver inte tänka så mycket men om man gör det så ska man tänka på att passa på att njuta och ta tillvara. Som sagt, sista.

Ett prov kvar, en inlämning och sen: Solen.
Fira jul på en strand har jag då aldrig varit med om. Känns konstigt men spännande.
Julafton, en väldigt varm sol och vem vet, brunbrända ben kanske.

4 kommentarer:

ida sa...

Sara vet du hur avudsjuk jag är på dig. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. fy :(
Men ha det så braa och kom hem igen.. Se till att din mamma inte säljer dig för 4 kameler..
kraam

Sara sa...

Om fyra kameler räckte ;)
Nerå
Jag ska försöka. Usch är faktiskt nervös för det där men försäljare m.m. HUa
men, men sol och bad i alla fall!
Och var inte avundsjuk Ida, du får ju SNÖ på självaste julafton!! Det har inte jag haft så att jag miinns det!!

Ina sa...

Åh, så mysigt inlägg!
Tänker på dig och hoppas att du (ni!) har det helt underbart och njuter som attan :)
Jättehärlig bild! Jag är kär i silhuetter mot en fin himmel :) Det blir en så snygg och levande kontrast :)

Ina sa...

Sara, det har snöat massa nyss, det ligger som ett puffligt mysigt (och det ser ganska tjockt ut nu!!) täcke över allting.. aaaahhhww :D
(var bara tvungen att säga det ;) hehe)