torsdag 13 augusti 2009

Today I wear my blue shoes.

Det är dåligt med skrivna ord nuförtiden men förmågan att kunna skriva har varit som bortblåst.
Skolan börjar på måndag och jag har inte hunnit samla in all sommar som jag behöver. Den skulle vara länge. Mycket längre.
Men nu är läget som det är och vi håller tummarna för en lång och mysig höst med mängder av promenader, tjocka koftor och tusentals tekvällar med tända ljus. Allt går att försköna om man bara anstränger sig lite.

Jag har försökt få min dag lite mindre blå- känslosam så jag har satt i nya snören i mina skor.
Skorna, som för bara ett tag sedan var helt vita, har med lite textilfärg blivit blå!
Färg kan göra mycket för ett par gamla och slitna skor.




Sara

1 kommentar:

Ina sa...

"Allt går att försköna om man bara anstränger sig lite."
- Så sant som det är sagt!

Åh, vad underbart mysiga dina skor har blivit! Fiffigt med textilfärg! Yeye :)