fredag 14 augusti 2009

En svart natt, på en svart sten, en svart myra...

I går kväll tog jag äntligen tagit tag i mig själv och började läsa sista Harry Potter- boken. Hur har jag kunnat vänta så länge kan man undra. Jag undrar men utan att förstå.

I eftermiddag bär det av mot Alingsås för träningsläger. Känns lite vemodigt att mina tre sista sommarlovsdagar kommer att ta slut, där och då. Hua...

Väl hemma kommer det vara vardag så det skriker om det.
Jag har köpt mig en ny, fin almanacka som fått en turkos rosett. Hur klarar vissa sig utan dessa underbara böcker, vilka blir del av mitt liv, under terminerna?
Nu är det nästan bara tomma sidor som ska fyllas av...Vad vet jag?


Sara

1 kommentar:

Ina sa...

Almanackor är något av det mysigaste som finns ^^, eller hur?
Och så fin din är! Rosetten gör sig verkligen hemma där. :)