söndag 18 oktober 2009

En härlig höstig söndag


Det har blivit höst så det märks mest hela tiden.
I dag blev en ganska lång söndag, för jag har fyllt den.
Egentligen är det så jag vill göra varje dag, fylla dem med saker ända tills dagen slocknar helt. För mig handlar det dock om att orka. Väl hemma är det så skönt att vara hemma men jag borde veta att väl ute, i skogen till exempel, är det så skönt att få vara ute. En riktigt kall och härlig höstpromenad med Ida idag efter träningen fulländade min dag.
Det är precis sånt som behövs mer i mitt pluggfyllda liv där träningarna agerar pauser.

3 kommentarer:

Ina sa...

(svar)
Hahaha... eller hur? Vad är poängen egentligen? Men det är galet härligt :D
Jag har en lång bit bubbelplast i mitt rum nu.. så då vet du vad jag gör om jag har galet tråkigt eller bara får lite bubbelplast-abstinens ;)

Ina sa...

(svar)
Haha, här är jag igen... ;)

Alltså egentligen tror jag inte det är katterna i sig man blir sådär kär i på något vis.. det är typ djur överhuvudtaget som man någon gång kopplat ett personligt band med, tror jag. Därför skulle jag nog mycket väl (eller egentligen har jag aldrig tvivlat på det, frågan är bara om jag tycker det är värt det då jag vet att det kommer vara en otroligt jobbig process... hmm, lång parentes) kunna bota min "stora-hundar-rädsla". För om jag bara skulle lära känna en hund (ordentligt) och "bara" lära mig att känna mig trygg (heh) så skulle nog den där kärleken sitta lika fint på den där hunden som på min kisse eller på din lilla Siripluttis. :D (ja jag är typ kär i henne! :D)

Men visst är det så otroligt underbart? Man känner sig så rik på något sätt, eller jag vet inte. Omätbart värde, men sådan trygghet och kärlek fast på ett så annorlunda sätt....

Haha hej här kommer romanen nummer 1. Bästsäljare i landet. Var vänlig kontakta receptionen för nu är böckerna slut i lagret. Hej vad intressant boken var alltså. Woaah.

nää... nu blire natteeeeeennn. (Okej, snart.... ;) haha)

PUSS! <3
(ursäkta att jag är så knäpp.)

SARA sa...

Haha sötaste Ina!
Det där var en vacker roman och jag håller med i varenda bokstav!
Ja vet jag är också kär i henne vill bara käka upp henne ibland!
Hoppas du sover gott i natt och att första helgen på lovet blir toppen super bäst så ses vi på tisdagen!!!
Stor Kram!