tisdag 16 juni 2009

Neverletmego

Konstig dag. Bättre kväll. Tre koppar tystnad. Jobbiga sms och en tung kropp. Det är träningen som sätter sina spår men jag gillar det!



Snart midsommar fast midvintertiden nyss var här. Med andra ord, tiden går skrämmande fort.
Jag försöker ta tillvara på varje minut av sommaren som sakta men säkert går frammåt, frammåt mot det som snart kommer bli höst. Leva i nuet är svårt men livsviktigt. Jag måste.

En veckas sommarlov och jag bokstavligt talat bara lever. Kraven är få och detta är en tillvaro som jag stor trivs i. Nu hoppas jag på lite mer sommarvärme och lite, lite fler sommar-känslor. Nästa vecka ska jag plocka jordgubbar! Längtar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina bilder du har i bloggen numera.
Snart får vi fota tillsammans!! /h

Sara sa...

Ja det måste vi!
LÄngtar!
PUSS