onsdag 18 november 2009

Lite då


på bara några minuter förvandlades mitt någorlunda städade rum till en syateljé och ett organiserat kaos. Det var mysigt!


Mitt förra pennfack blev helt missfärgat då jag glömmer sätta på penn-korkarna ibland.
Inte så smart men det händer mest på de allra senaste plugg nätterna.


Så jag sydde mig ett nytt!


Också försökte jag tuffa till Siri lite men det går mest bara när hon sover. Nithalsbandet var dock inte så populärt. Hon tar nämligen inte ett endaste steg med det kring halsen!

3 kommentarer:

Ina sa...

Åh! Kan tänka mig att sy:iga Sara studsade glatt i magen din? Låter väldigt mysigt!! Ser mysigt ut dessutom :)

Snyggt pennfodral. Gillas! Det står Sara på det liksom, i luften. Och Siri verkar nöjd. Utan nithalsbandet då. :D

Isa sa...

Åh Sara! är detta ditt rum?! fy vad fint du har det! Jag måste komma och se det in real life snart!

Sara sa...

INA: Ja när jag äntligen fick sy spreds både glädje coh lugn i min mage ;) Har tänkt göra det så länge nu men inte hunnit bara =)
Siri är nöjd men som sagt, inte med halsbandet nej, hon avskyr det verkligen..Hon kommer aldrig kunna bli en ute- katt med halsband
=( ;)
Kul att du tyckte det blev fint =) Ska se om jag fixar stägningen på nåt annat sätt bara :P

ISA: Kul att du skriver här =) Nu blev jag väldigt glad, det önskar jag att fler gjorde men man måste ge för att få och det är väl där problenet ligger hos mig =) Ina är annars ett praktexemplar på kommentarer.
Ja detta är mitt rum, ur kaotisk vy som skrivet. Men du är vamt VÄLKOMMEN! Vi får hitta en dag för både bio och mys snart kanske?