torsdag 15 oktober 2009

Mina (heliga) Torsdagar

Runt runt.
Som cirklar, så många
Alla påbörjade ingen sluten
mitt liv, enkelt
Precis som den dragna linjen
Det är få som någonsin kommer slutas helt
Jag vill sluföra, känna mig hel
Istället ritas det nya nästan hela tiden
De är alldeles för många Finns överallt
Snart är det lov och jag ska fortsätta- och försöka rita klart några av alla mina cirklar
En (hel!) vecka kvar
Sen

lov

Skrev jag, för länge sedan.
Stämmer dock lika bra nu fast i kväll har jag fått slutföra några cirklar som varit halva på pappret ett tag för länge.
Torsdagar är den bästa dagen i veckan, den har jag lovat mig själv att ha pluggfri så ofta jag kan och bonusen, den kommer dagen efter. För då är det fredag!

3 kommentarer:

Ina sa...

Neijee, tog du bort det där inlägget med dig och Siri i soffan? Bahh, det som var så mysigt juu :)

...äntligen är veckan över!! Fredag, aahhh vad skönt :) eller hur!!?

Ina sa...

Yeyeyeye, jag kom på... jag är med i din rubrik. hahaha. mINA. REspeeeekt (H)

Sara sa...

Ja det gjorde jag :P Men du kan få bilden ändå ;) Att du är med i min rubik är jätte-igenom-tänkt! Barasåruvet
Åh jag älskar fredagar! Men nu är det dock söndag, fast dom kan vara rätt så mysiga dom med!