måndag 25 maj 2009

x+y=N ågot som var

Det kommer vara ett prov på torsdag igen.
En ny möjlighet att visa sin smarta sida och fylla papper efter papper med uträkningar och formler.
Det resultat som egentligen visas är om du haft orken och motivationen kvar att plugga.
Jag är väldigt sugen på att göra en fin teckning av mitt prov. Kanske för att jag läste om någon som gjort det och inspirerades...
Kankse för att jag aldrig gjort det, kanske för att trotsa lärarna som tror att man kan plugga hur mycket som helst och alltid prestera.
Det räcker nu och jag är nästan arg. Tror att jag ska klura lite på vad jag kan tänkas rita.

6 kommentarer:

ida sa...

Jag röstar på en teckning som visar på hur alla skolor i göteborg kommer att brinna ner inom kort.


hehe, oj vad mycket skit jag kommer få om det skulle inträffa.

Anonym sa...

Ja.. Snart är det över och då är det bara Saltholmen som krav!

/hedda

Sara sa...

Ja, snart snart och jag är så skoltrött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det sjuka är att lärarna ger fler läxor...DET TAR ALDRIG SLUT!!!
Så bränna böckerna iaf känns ganska lockande och sen flyra vi till Saltholmen och badar samt glömmer allt vad SKOLA OCH LÄXOR heter! =) Bra va!!

Anonym sa...

Jaa gud det låter SUPER!!!

Ina sa...

Haha, underbar. Jag förstår dig verkligen. Jag har (nästan) spytt av skoltrötthet ett bra tag nu.. uäää.

Sara. NU ÄR VI FRIA!!!!!!!!!!!!!etta!!1111ettaaaa!!!111 :D

Sara sa...

Ja fria är ta mig tusan rätt ord. Jag har sällan mått så här bra av att inte plugga! MY god va vi ska njuta nu! Det är vi väl värda =)